Måndag.

Sommarvädret är här - dags att njuta.

Hade egentligen en ledig dag, men hoppade in på Plan B och hjälpte till en stund, sen iväg mot Helsingborg för ett litet ärende som uträttades. Sen hem till mor min på kvällen och tog det lugnt en stund, och nu hänger jag i soffan. Helgen har varit toppen, och jag är laddad för en ny vecka.

Jobb tis - tors, och på fredag och lördag är jag ledig och då blir det musik och releasefest bland annat för min fina vän Anna Hertzman som är signad på samma bolag som jag själv. Ska bli riktigt roligt.

Men nu närmst blir det hyrfilm, Ironclad heter den tydligen.. medeltida krigsfilm... Oh yes.


1 kommentarer
Postat av: Tobias

City and Colour är ju vansinnigt bra grejer, du har ju bra smak du ändå..;)

2012-06-09 @ 19:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0