Fotografering

Igår spelades det in i studion i Ystad igen. Gick superb! Kändes riktigt bra, men tvivlade lite på mig själv först för attans så trött jag var.. jobbade sent i lördags, sen upp och vara på jobbet väldigt, väldigt tidigt igår morse, och sen iväg till studion, men det gick fint. Tur man har tagit sånglektioner i så många år och har sina knep. 

Men idag var det fotografering som gällde! Fantastiska Gisela Ackerup som jag jobbade med idag. Vi fick ihop rätt blandad kompott tror jag och det blev fantastiskt. Hon är en lätt människa att jobba med och hon är verkligen så talangfull.


Bilder kommer upp snart, men tills dess, gå in och gilla hennes facebook sida HÄR! 
Så kan ni kika på allt annat fint hon gjort hittils.
 
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0