Ny dag.

Min helg var toppen. Plåtningen gick superb och det var så roligt att få träffa gänget på Odium igen. Bra magträning varje gång jag är där, längtar redan.

Veckan började helt ok tills igår. I måndags hade jag ett fantastiskt bra möte som gav väldigt mycket, och jag ska försöka komma ihåg att i slutet av veckan berätta en stor nyhet för er.

Men igår då.. Joo... min vattenpump har fått kortslutning. Attans. Måste fixa ny. Inte kul. Sen... efter 1 år och 3 månader får jag mitt första migränanfall. Kan det ha varit för att jag i princip satt vid datorn på jobb hela dagen? Det var hemskt iallafall och ja.. i den stunden när man mår som värst vill man bara försvinna. Men idag mår jag bättre, men man har efterhängande små smärtor kvar och segheten i huvudet finns där. Men det ska ändå bli en bra dag idag! Jag trivs ju med mitt jobb, mina kollegor och min chef. Det ska gå! 

Dags att ta på sig kläder och bege sig mot... Höllviken! 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0