Men herregud.

Tjohejsan.

Klockan är verkligen "madde-är-svintrött" nu, och jag insåg precis att sista inlägget jag skrev var förra söndagen. Vart tog veckan vägen? Haha. SJUKT.

Här sitter jag iallafall, fredagkväll, kikar på The Voice och är nervös för de fina vännernas skull. Vem ska behöva åka ut? Galet att hela 4 stycken ska hem. 

Nåväl. Imorgon jobbar jag extra på Lucy's, och på söndag är det mysdag här hemma. Ska börja med att städa dock, det görs om lite här hemma just nu, så det blir lätt lite skitigt, och jag fixar inte riktigt det. Känner aldrig riktigt att jag landar när det ser ut som det gör, haha.

Nåväl. Haft en jobbig vecka till en början men som började släppa sen, och nu ser jag bara fram emot resterande två dagar. Man känner hur livet rör sig åt rätt håll. Allting har ett slut. Inte sant? 

Nu är det The Voice igen. Nu hejar vi! 



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0