Fantastisk dag.

Jag har haft en underbar helg, och denna måndagen kunde inte börjat bättre.

Har träffat både Lisa & Skye samtidigt, 4 timmar liksom bara säger: "POFF!" så är de borta, men man är fylld med energi och man har både skrattat och gråtit. Kärlek. Sen har jag även ikväll träffat Ida. Käkade middag ihop och vi hann att catch up rätt bra faktiskt. Underbaring, var så längesedan.

Plus, att idag fick jag hem en tidning jag vann på auktion på tradera. Det är "Damernas Värld" från 1948 och den kostade 30 öre på den tiden. Den var OTROLIGT intressant. Alla bilder, texter, sminktips, noveller.... ah. Underbart. Ska klicka hem fler. Har inget emot dagens, men de gamla betyder definitivt någonting extra för mig. 

Nåja. Träffa Skye och Lisa imorgonförmiddag, sen jobba kl 16.30. Imorgon kommer en grymt bra artist som heter J.Tex till motorträffen på Lucy's i Löddeköpinge... ni bör verkligen inte missa. Var där kl 17-18 och få en skymt och lyssna på honom, han är oerhört grym. Ska bli så häftigt, plus att imorgon invigs våra nya outfits på Lucy's.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0