Torsdagskväll

Hej bloggen.

Jag har varit lite off, men jag lever. Har haft lite att göra här uppe i huvudstaden och det känns toppen. Det är en hatkärlek till den känslan som infinner sig i min kropp nu. Man ler, skrattar, oroar sig, lever livet, känner sig värdelös, känner sig på topp... åh, allt är så mixat. Men, det får det lov just nu. Det känns spännande. Kanske ska man sammanfatta hur jag känner med det ordet; spännande? 

Just nu sitter jag på mitt hotellrum, i min ensamhet och bara njuter av att vara här. Nyduschad, lite trött men taggad. 

Tills jag kan säga exakt vad det är som sker här, kan ni inte bara hålla tummar och tår för mig? 


1 kommentarer
Postat av: micky mch

grattis tårarna kom du är bäst.

2012-01-06 @ 21:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0