Fredag

Idag är det fredag. Men en fredag som är söndag. Jag visste inte att det var trettondagsafton idag.

Ringde mamma:

- Hej mamma. Jobbar du?
- Amen... lilla gumman.. vilken värld lever du i? Det är som en söndag idag. Godmorgon! 

Ja. Men nu är jag med! Stack iväg vid kl 11 för att fika med en gammal kompis nere på ett mysigt fik runt... eh, Vasastan var det nog. Väldigt trevligt fik. Fick tips om en superhärlig app till iPhone som heter Spica. Den är grym! Se bild här nere sen. 

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, titta på The Voice kl 20 och försöka somna hyffsat tidigt. Kanske ta ett bad? Lät rätt... gött.

Fiket vi var på.

Jag turistade lite..


Utsikten från mitt hotell på Quality Hotell i Nacka, det blåa klotet till vänster är Globen.. så fint!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0