Vintage

PERFEKT SÖNDAG! 

Är så glad. Haha! Jag vaknade upp, utvilad och glad, och bemöttes av en himla massa snö men ändå behaglig kyla ute. Misstänker starkt plusgrader, har ingen temp men det är inga större minus isåfall. Jätteskönt!

Satte mig i bilen och begav mig in till Landskrona. När jag var på Larssons Lager förra söndagen så såg jag även en second hand bredvid som hette Bittes Garderob, men de hann stänga innan jag var färdig på Larssons Lager. Så idag tänkte jag besöka dem!

Om jag blev nöjd? Alltså wow! Supertrevliga människor, minst sagt FANTASTISKA klänningar, skor, hattar, smycken.. alltså en guldgruva. Jag är stammis från och med nu, och det ska banne mig bli mitt söndagsnöje. Det var även billigt. För ett par ynka hundralappar (bara 4 st...), så fick jag två perfekt sydda kjolar, två långklänningar, ett par fantastiska skor och till sist, ett superfint förkläde i blå- och vitrutigt som jag precis upptäckte att hon måste ha glömt att lägga ner.

Om du ser detta som jobbar där, för jag gav ju dig min bloggadress, kan du vara så söt och leta upp mitt nummer på eniro? Sök på mitt för- och efternamn så finns mitt nummer där. Vill SÅÅÅÅ gärna ha det där förklädet. Hittar inte ert nummer på internet nämligen.

Men jag är så nöjd! Helt fantastiskt att en sådan lite pärla finns i Landskrona... får inte missas!


Rosa fin klänning... åh kärlek! 


Fantastiska skor.. med nyfiken katt i bakgrunden. Haha!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0