Lärorik vecka

Vilken lärorik vecka det varit för mig.

Jag har fått nya rutiner i mitt liv, träffat mycket nytt och fint folk, och mår bara så toppen. Idag är det lördag och jag hade sovmorgon idag. Jag ska jobba extra på Lucy's ikväll från och med kl 17. Sen imorgon, söndag, är det SLAPPEDAG. Haha! 

Tittade på The Voice igår. Blir så stolt över de nya fina vännerna man har fått. Så fantastiskt duktiga. Fast att man var tvungen att åka ut så måste jag säga att vi är alla vinnare. Det var även många duktiga som inte blev utvalda som jag lärde känna och ja.. vad ska man säga. Det blir aldrig rättvist när man tävlar i musik. Så är det. Men jag älskar att ha medverkat på sådana här saker för man har som sagt fått nya fina vänner. Jag är lyckligt lottad.

Nu innan jobb blir det en liten fotvård av min bästa mamma Elisabeth som är fotvårdare och har företaget Asmundtorps Fotvård. Det är lyx.

Ha en fin helg ♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0