In the dark

Från det att jag kom hem har jag lagat mat, tittat på tv ( väldigt ovanligt för att vara mig...), spelat piano, lirkat på lite låtidéer osv. Känner mig mer kreativ än någonsin, och då jobbar jag mer nu än då, men mer rätt tider för mig och min person iallafall.

I helgen var jag i Blekinge hos min polare Jesper och jobbade med hans projekt, det kommer bli så bra. Han har skrivit så fina låtar att jag kan gråta av bara tanken.. Så hjärtskärande, och det är verkligen en ära att han frågade mig om jag ville vara en del av det. 

Har mycket på gång med musiken nu, och det kommer, men Rom byggdes inte på en dag. Jag har jobbat ett tag med det, och det är igång på riktigt nu, och man känner hur det bara ligger och puttrar under ytan. Det kommer bli grymt, jag längtar.

Har delat med mig av denna låten innan, men den är bara så sjukt bra. Jag älskar den. 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0