JAAAAAAA!

Jag är en lycklig tjej.

Musiken går bra. Lucy's rullar på strålande som vanligt, och för några dagar sedan fick jag ännu ett besked jag faktiskt aldrig trodde jag skulle få. 
 
Nocturnal Model Agency mejlade tillbaka på min ansökan. Det är en stor och respekterade agentur för alternativa modeller. Jag trodde det skulle stå: "Tack för din ansökan, men nej tack".

Men, det stod att jag blivit uttagen. KAN NI TÄNKA ER?! Lilla jag bara började pipa och smågråta. En dröm i mitt liv som gått i uppfyllelse. Så nu letar jag efter fotografer att boka in plåtningar med för att kunna utöka mitt portfolio. Någon som känner en duktig eller är DU en duktig fotograf? Får mer än gärna skriva till mig, hade bara varit roligt.

Herregud.. jag har knappt förstått det. Det är helt galet.. Man inser verkligen att det enda som begränsar en i sitt drömmande är en själv. Det går ju banne mig!

Nu ska jag tvätta, öva på bröllopslåtaroch bara njuta av min lediga dag, sen jobbar jag resten av veckan.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0