Lidande.

Bloggen har blivit rätt lidande pga. att mitt liv är lite kaotiskt just nu. 

Jag är snart back on track, men det blir inte lätt. Men kan åtminstone berätta att jag idag, denna lördag, fått sjunga på ett fantastiskt bröllop och även gästsjungit på festen efteråt. Jag blev så rörd över hur vackra de var och den kärleken de hade till varandra. Det var en magisk känsla i kyrkan och ja, det såg ut som två magneter som drogs till varandra. Själsfränder. Så vackert.

När jag gjorde mitt och bandet tackade mig så blev det, som en ENORM överraskning, stående ovationer.

Jag är så tacksam för alla de människor som var där, så vackra och fina, som visade sådan fantastiskt uppskattning. Jag blev rörd till tårar när jag såg alla ställa sig upp, och vad ska man säga... tack? Låter så lite, men tro mig, inombords fylldes hela jag med värme och lycka. Tack ♥

Nu ska jag sova, och nu ska livet ordna upp sig. Okej? JA! 

Bild som ofta får mig att lyfta lite på huvudet och blicka framåt. Kommer ihåg känslan, solnedgången jag tittade mot.. frihetskänslan. Fantastiskt.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0