Wedding.

Idag är det bröllop igen som gäller. Likaså nästa lördag. Många som funnit kärleken, det är fint!

Idag beger jag mig mot Södra Sandby. Finns inget piano i kyrkan så får ta med synthen och förlängningssladdar och köra på mitt eget... lite extra jobb sådär men det är helt okej. Ska först och främst hitta dit. Min trogna kartläsare ( = mamma) är inte med denna gång så får tolka kartan i iPhonen själv. Haha, kan ju bli jättekul detta.

Efter det ska jag direkt köra till Lucy's och jobba. Tydligen abonnerat idag, vad vet jag inte. Men det blir säkert toppen. Imorgon jobbar jag likaså, men dem har tydligen ändrat öppetiderna så jag jobbar 12.30 - 20 imorgon.

Ska öva lite till på låtarna innan synthen ska packas ner... håll tummarna för att jag hittar rätt.

Från ett annat bröllop i somras.




Glad tjej!
1 kommentarer
Postat av: Jesper

Men Södra sandby! Det är ju min uppväxningsort! Hoppas det gick bra :)

2011-09-05 @ 04:38:04
URL: http://www.lantanovic.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0