Wedding again..

Snart ska jag iväg och sjunga på bröllop igen! Så mysigt. Det är verkligen helt underbart att få sitta med under ett bröllop, se på när de lovar varandra evig kärlek och man liksom bara ser hur det glimrar i ögonen på dem. Det är magiskt. Att få vara en del av det är något jag verkligen uppskattar.

Idag är det dock inte så långt härifrån, inom kommunen t o m så rätt skönt. Ska köra dit om en stund och känna mig in på pianot och testa akustiken osv. Sen hem om, käka, och sen iväg mot Lucy's för jobb. Blev rätt sent igår, men lyckades somna rätt fort ändå faktiskt. Brukar ha lite svårt att varva ner.

Dock så åker jag iväg imorgon! Jag ska köra lite inspelning med en vän till mig uppe i Östergötland, söndag och måndag. På tisdag åker jag hem igen dock rätt så tidigt. Ska bli riktigt skoj! Håll tummarna för att tåget är i tid och att all inspelning går som planerat, riktigt bra grejer som ska sättas nämligen...

Blir nog en fin lördag detta. Delar med mig av en utav mina favoritlåtar.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0