Tuesday.

Hej i mörkret!

Det är så mulet och trist väder ute, man känner sig lite halvt oinspirerad.

Men jag har ändå gjort något vettigt idag. Satt in lite pengar på banken, lunchat med en gammal tjejkompis och snackat minnen, väldigt trevligt. Nu håller jag på att öva på en riktigt fin låt inför ett kommande dop, den 1 oktober. Ska bli jätteroligt. Pappa ska spela till.

Men senare idag är det jobb för min del! Ledigheten slår till imorgon igen, och det ryktas om att jag och en viss Fröken Stiverius kommer leka då... undrar vad vi hittar på denna gången. Förra gången vi hade skoj ihop fick vi rätt bra respons på vår session, jätteroligt.

Bild från förra fotografering med Amanda Stiverius;

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0