Städa och jobb!

Ja.... vissa lever en dag för snabbt. Jag trodde det var den 7:e idag och hade planerat att tvätta kl 12, men det är ju först imorgon. Dumma mig.

Han luncha med Ida innan hon skulle till skolan vid 12, sen drog jag igång och städade som tusan efter jag insett mitt misstag med tvätten. Möblerade om, eller rättare sagt bytade plats på tv:n och soffan. Blev större och ljusare i rummet, varför gjorde jag inte så från början? T o m bättre med alla kontakter och grejer, haha. Men, fint blev det.

Jag får nämligen besök av min vän Robert imorgon. Ni får följa honom i True Talent på tv3, Robert Lukian. Han är så fantastiskt duktig, och han är bara 18 år.... helt sjukt duktig! Är så obeskrivligt stolt över honom.

Nåväl. Sen en bomb nu då... nä, inte riktigt. Jag möter hösten i en fin lugg! Trivs så sjukt bra i det måste jag säga. När man sätter upp håret nu blir det inte alltför platt utan då har man en fin lugg som ramar in ansiktet, plus att det är skitsnyggt med bandanan till. Love it.

Tänker inte skriva hiss eller diss, är redan less på de orden. Så, vad tycker ni?


2 kommentarer
Postat av: Indiana

Fan va ball! Jag har gjort exakt samma sak :) Tycker du blev jättefin!

2011-09-06 @ 14:56:01
URL: http://chickwithguns.blogspot.com
Postat av: michelle

skit snyggt!

50 tals pinupa, me like! :)

2011-09-06 @ 21:49:59
URL: http://michellejonson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0