Lördag.

Började min lördag med en promenad med min vovve i ett halvkylig Skåne. Jag iförd onepiece, skinnjacka och ett par gympaskor. Haha, vilken syn... men, det var skönt och bekvämt.

Idag jobbar jag ett långt pass. Börjar kl 12.30 och fram tills stängning kl 23 ikväll, städning efter det också. Ingen aning om det blir lugnt eller fullt ös, men igår var det fullt ös i ett par timmar. Fullbokat och riktigt trevligt folk!

Imorgon kommer jag också att jobba länge, 12.30 till 20, så jag längtar tills dessa två dagar är över. Så man får lite ledigt.

Delar med mig av en utav de sköntaste låtarna jag vet just nu. Jag blir bara glad av den, det är välbehövligt vissa stunder. "Moves Like Jagger" - Maroon 5 feat. Christina Aguilera.


1 kommentarer
Postat av: C

Haha, erkänn, bara för att du hörde den i bilen. :D

2011-09-24 @ 15:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0