Inspelning avklarad!

Godkväll!

Har varit borta här i ett par dagar. Jag åkte till Östergötland till en god vän vid namn Tomas för att spela in grym musik. Vi har samarbetat en gång förr, jag la en refräng på en låt till hans band "Aktiv Dödshjälp" förra platta. Det blev bra, och denna gången fick jag ännu mera utrymme till den kommande skivan, det ska bli riktigt spännande att höra slutresultatet. Vi skrev igårkväll färdigt en låt som ska avsluta skivan och jag tror det kommer bli superb! Kändes fantastiskt när vi avslutade kl 2 inatt.

Så nu idag när jag kom hem från Östergötland var det bara att städa lägenheten och sen bege sig mot jobb, det gick bra iallafall, men det krävdes en Red Bull. Imorgon är jag ledig och det behövs verkligen. Ska käka frukost med min polare Niklas, sen iväg till Malmö och hänga med fler vänner, blir härligt att komma iväg.

Ska lyxa till kvällen med tv, sen somna gott.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0