Just smile.

Godmorgon bloggen.

Missade min tvättid, idag igen. Två gånger på rad nu har jag varit så optimistisk och tänkt: "Ja, enda tiderna är ju kl 7, men det kommer jag ju lätt fixa...".

Ehm.. näe. Det har jag inte. Vaknat upp alldeles för sent för att kunna gå ner och tvätta ändå, så nu var det kört idag med. Får fixa ny tid sen... dumma mig.

Nåväl. Idag är det en fantastiskt fin dag! Jag ska på massage kl 15.30, innan dess hinna fixa lite pappersarbete som jag dragit på mig nu, och sen ikväll blir det spontanfotografering med bästa Amanda Stiverius. Jag kör ner till Malmö efter massagen och sen vet vi inte vad som händer. Det återstår att se, blir spännande iallafall. Kan bli skitbra, och skitdåligt.... eller nä, inte med Amanda. Haha. Hon fixar det alltid. Som att koka soppa på ett spik.

Ska försöka hinna med att hälsa på farmor också. Hon är nu på ett korttidsboende där hon har det superbra, och igår avlade hon en önskan till mig lite i tystnad om att hon ville ha en Mariabulle... vet inte om alla vet vad det är. Men äkta konditori har Mariabullar. Med grädde och sylt i... nomnom. Det ska hon få.

Nåväl. Nu kickar vi igång denna dagen trots den tröga starten, haha.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0