Grå dag.

Hej bloggen.

Jag vaknade faktiskt på fel sida imorse. Jag bara kände det. Men, jag gör mitt bästa för att det ska bli awesome ändå!

Börjar jobba kl 17, har hunnit käka middag nu precis och fram tills jag ska köra om ca 20 min underhåller jag mig med Family Guy på tv. Kan liksom aldrig bli fel! Får se hur mycket folk det blir idag.... är ju lite öm. Vi hade en dag tillsammans igår alla vi från Lucy's.. vi körde paintball. Svordom så ont det gjorde. Fick en på nära håll i ryggen, finfint märke där är nu. Ehum.

Nåväl, ikväll ska jag lägga mig tidigt och imorgon väntar samtal på morgonen från en bank som avgör en del just nu i mitt liv. Även på kvällen händer det någonting.. men vad kan jag inte säga ännu för jag vet inte så mycket själv faktiskt. Återkommer med all säkerhet imorgon.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0