You make it real for me

Tjooosan!

Hela min dag försvann. Vaknade tidigt. Tänkte: "Ska bara ligga kvar en stund och mysa med min lilla katt"... vad hände? Jo, jag vaknar ALLDELES för sent pga. ett sms. Ett sms väckte mig. Skulle jag då blivit orolig över när jag då kanske skulle vaknat av mig själv? Måste varit halvt död när jag sovit. Helt sjukt.

Men, hunnit flytta ut lite grejer till mitt nya hem idag iallafall, och dessutom hunnit käka lite här hemma med. Om ett litet tag så är det jobbet som gäller för min del. Elvis-show ikväll igen. Gick bra igår, hoppas på ännu bättre idag bara. Imorgon jobbar jag också hela dagen, sen kommer måndagen, och då är jag LEDIG. Så skönt det ska bli.

Ha en fin lördag. Det tänker jag. ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0