Right by your side

Åh, inne i värsta mysperioden just nu.

Lyssnar på rösten á la John Mayer och James Morrisson. James har en låt som heter "Right by your side".. den är bara så fin.

Nåväl. Veckan har trillat iväg rätt fort. Varit hos bästa Leena på Artek Estetik i Helsingborg och piffat till mig lite, besök hennes hemsida HÄR.

Sen nu i helgen är det bara jobb. Vi har Elvis-shower både fredag och lördag, och från och med den 30 november kommer vi köra dem onsdag till söndag. Som servitris under julperioden är det ju så, hejdå livet i några veckor, ses lagom till julafton.

Men, jag ska ju hinna flytta också. Var och lämnade ett par lådor i nya hemmet idag. Känns bara så otroligt rätt. Längtar mig halvt ihjäl faktiskt. Jag och min lilla Diesel, min katt, ska bo där och bara ha det mysigt tillsammans.

Men nu; mot jobb.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0