Helgen närmar sig.

Händer ju en himla mycket i livet just nu.

Dagarna bara går. Det är fredag. Igen.

Jag var nytatuerad som tusan i måndags, satt i 8h.. men nu är det över. Känns bra iallafall. Har kört en photoshoot med Amanda Stiverius också i onsdags när tatueringen var som snyggast, och det verkar som om hon blev nöjd med bilderna. Ska bli spännande!

På måndag tills torsdagmorgon kommer jag befinna mig i Stockholm. Är nervös. Något stort kan hända, men det kan lika gärna bli pannkaka. Önska mig lycka till, och skänk mig gärna en tanke.. det kan bli... fantastiskt.

Också flyttar jag ju nu i november. Lånet har gått igenom så jag rör mig vidare från min lilla etta på 36kvm till en stuga på 60kvm istället tillsammans med min söta katt. Känns bra att röra sig vidare, känns helt rätt i tiden just nu.

Men, nu är det jobb som är nästa på schemat.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0