Rainy day...


Äntligen börjar man komma på fötter igen.

Har mått riktigt dåligt men ändå tagit mig igenom varje jobbkväll steg för steg. Idag är det söndag, men jag är inte på väg hem. För imorgon, måndag, så har vi en specialkväll på Wallmans så imorgon är det jobb igen helt enkelt. Men, tisdag och onsdag har vi allt ledigt, det ser jag verkligen fram emot.

Vädret här är riktigt tungt. De mörka molnen utanför fönstret stirrar på en och verkar retas med att det kommer bli regn. Lite drygt, men får se vad det blir av dagen annars då. Tänkte börja med att hoppa in i duschen åtminstone!

Låten jag gått och nynnat på igår finner ni nedan. Jag älskar Lady Gaga.


Vill passa på att gratta min fina vän Lisa Stadell. Hon är dansare/körsångerska till Azerbaijans bidrag som vann igår! Grattis!



1 kommentarer
Postat av: Mads

Hei. Jeg har sett deg på Wallmans i Oslo og jeg må bare få si at du er fantastisk! Håper du når langt, for du er virkelig flink! :)

2011-05-15 @ 12:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0