Vissa saker gör man bara inte...

Bara jag som känner att jag måste hålla handen på hjärtat, ställa mig upp och få en tår i ögat för att man blir så glad?

Okej, ska inte överdriva. Men glad blev jag när jag såg DENNA artikeln med Europe. Haha, den är bara så klockren, in every way. Jag dissar härmed inte alla program osv, utan det är för att de faktiskt står på sig. Det är grymt.

Gick bra idag med Ida. Hade det lika underbart som alltid, dock lite väl varmt i bilen.. lånade mammas bil idag, och luftkonditioneringen är skamlig i den. Haha, fy. Stackars Ida.
Nåväl. hittade lite fint gammalt porslin till min lilla samling, sen råkade min näspiercing komma tillbaka efter alla år. Första gången var jag 13, satt i 3 år, sen togs den ut. Men nu har jag längtat tillbaka, och nu är den där. Som om den aldrig togs ut..

Rätt händelselös kväll. Men hur rastlös jag än blir, försöker jag övertala mig själv att det är SÅ skönt ibland, att inte behöva göra någonting.. någon mer än jag som är sådär sjukt rastlös och alltid vill vara på språng?

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0