Torsdag

Godmorgon!

Idag är det ju den 30:e juni, sista dagen på denna månaden. Juni har gått så fort. Min första hyra har blivit dragen från kontot också, nu börjar man känna att det är på riktigt. Imorgon får jag nycklarna och allt jag behöver, för det första som ska göras imorgon är att min ena vägg ska målas vitt (just nu är det en fondvägg, mörkbrunt). Den passar inte alls in i min inredning nämligen, men det kommer gå fort att göra. Flytta över de flesta lådorna, och sen låta det vara tills på söndag. För på lördag är det jobb stor del av dagen, och på söndag så ska säng m.m flyttas över. Att få inreda mitt helt egna är nog det jag längtar efter mest. Shabby Chic är the keyword för min inredning och jag hoppas det blir riktigt bra.

Nu kl 11 ska jag sjunga på en begravning en liten bit härifrån, sen ska jag hem och fixa och göra mig iordning, för ikväll är det TOTO-konsert i Köpenhamn. Pappa kunde inte då han fick ett jobb, men en gemensam musikvän ska hänga på istället, blir bra ändå.

Äta upp frukosten kanske och ge sig iväg får det nog bli. Hörs senare! ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0