Energy!


Vilken dag det blev! Toppenväder. Lunch med Ida, strålade samman med min grymt duktiga vän Robert för en fikan, sen var Ida tvungen att jobba, så vi hängde ihop i Malmö ett tag till innan jag var tvungen att dra hem på möte. Robert är en fantastisk sångare, och han får mig verkligen att dö av skratt hela tiden.. haha, fantastisk människa. Håll utkik, Robert Lukian. Född -93, underbar personlighet och en musikalitet to kill for. Wail-kungen deluxe, hehe.

Mötet gick iallafall bra. Människor jag verkligen trivs med, men får ju inte säga alltför mycket om det som är på gång. Men måste erkänna att det känns lite som om man har hittat "hem". Det känns jag. Till mer än 100%. Lyckan sprider sig genom kroppen, och till sensommaren får ni hålla lite utkik, då händer det lite grejer här, och bloggen kommer vara det stället jag delar med mig om detta av först, såklart!

Nu ska jag sjunga järnet här hemma. Det var längesen man rev av någonting. Nu så!

Btw. Såg ju Burlesque. Jag är frälst. Älskar den kvinnan. Haha!

1 kommentarer
Postat av: Anette

Nu gör du oss nyfikna. Kör på, vi tror stenhårt på dig <3 My är skitsur för att jag inte kan ta ledigt och "följa med" henne till ditt uppträdande i Helsingborg :-)

2011-06-28 @ 11:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0