Regn & karneval

Varföööööööör?

Okej, det första positiva att nämna är att dem gör soundcheck en bit bort, och använder sig av Toto, en utav mina absoluta favoritlåtar är "I Will Remember" med Toto, och den körde dem precis. Fast det regnar öppnade jag fönstret på vid gavel och bara njöt en stund. Lovely.

Men, det regnar ju som tusan! Vad hände? Karneval ska vara fint väder.. på lördag säger dem att det kan bli fint. Jo, men toppen.. då jag jobbar. WIHOO. Suck.

Ikväll ska jag sitta med i talangjaktens jury på Rådhustorget mellan 18-19, sen kl 19 börjar det massa underhållning nere vid Slottscaféet där jag kommer att deltaga också. Ska springa häcken av mig dit för att hinna tänkte jag, haha. Det är lite samma uppsättning som i Kulijuli, men med lite utbytta mer lokala artister. Så det ska bli trevligt.

Dock så ska jag ge mig ut i detta tråkiga väder strax för att gå och handla, sen vid kl 15 ska jag bort till slottscaféet och göra en soundcheck.

Hörs senare! :)

1 kommentarer
Postat av: Leo Erdfelt

Haha.

Jag erkänner.

Skyldig!

2011-07-18 @ 16:31:19
URL: http://www.erdfelt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0