Men okej..

Folk bryr sig liiite för mycket om helt oväsentliga saker ibland. Något jag försöker intala mig själv är att försöka ta livet lite mer med en klackspark, försöker påminna mig själv om det när småsaker irriterar en.

T ex lägger folk märke till att man oftast inte tar bilder i profil.. "Vad döljer du?", "Varför tar du bara foton framifrån?" etc. Tröttsamt? Ja, rätt så. Problemet för er som undrar är att jag faktiskt inte har något bra svar, det bara blir så. Min profil kanske inte är min favoritsida, men det är ingenting jag försöker dölja heller.

Därför ska ni nu få en exklusiv, första (kan inte svära på om det är det...) profilbild i min blogg. Hoppas ni kände sarkasmen för detta engagemang från min sida! Haha.

Så. Varsågoda.


Alldeles nyss.
1 kommentarer
Postat av: A

Vakker i profil også! :) folk må slutte å bry seg!

2011-07-14 @ 17:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0