Lucy's

Tiden bara går och går! Nu ska jag strax köra iväg mot Lucy's där det är showkväll med Garry Lee Taylor.

Uppträdet igår gick toppen, och det har varit så tråkigt väder nu torsdag och fredag, men nu idag så är det skinande sol och alla är ute. När jag ska jobba. Toppen. Missar allt! Fantastiskt. Dock så är utfarten från vårt garage precis vid alla människor, rätt så irriterande då folk fullkomligt struntar i dig och att du bara försöker ta dig till jobbet. Vissa andra har inte semester...

Nåväl, jobb idag, jobb imorgon och fullt ös. Resten av juli blir fullsmockad, och kanske så har jag en trevlig nyhet till er, men det vet jag först helt och hållet imorgon. Håll tummarna för mig iallafall!

Packa väskan, hitta något att käka, och sen åka mot jobb. That's a plan.


Ha det så trevligt alla ni som ska på karnevalen, ha skoj för mig med tack.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0