Kulijuli

God förmiddag!

Idag unnade jag mig lite sovmorgon, det behövdes. Slocknade extremt fort igårkväll, var helt underbart.

Idag väntas det uppträdande i Helsingborg för min del. Tillställningen Kulijuli vid Grytan i Helsingborg är idag, och det blir lite olika artister, bland annat Jan Johansen. Jag ska sjunga två låtar under kvällen, och det ser jag fram emot.

Man hör hur dem bygger lite smått utanför mitt fönster nu, för karnevalen börjar ju på torsdag och den kommer vara precis utanför min port. Ska bli riktigt roligt. När karnevalen är i Landskrona är verkligen alla ute samtidigt, det är rätt speciellt. Dock så ska jag försöka hinna ner till Sjöbo marknad också, ska försöka på torsdag, vill så gärna.

Ska bara komma på hur jag ska ha mitt hår idag, sen ska jag börja stretcha och värma upp lite, har lite krävande låtar att sjunga ikväll... men det är bara roligt!

Wish me luck! ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0