I'm out here, on my own.

Godmorgon!

Idag är jag uppe tidigt. Vaknade upp för första gången i min lägenhet. Det är så ljust och fint här, känns så extremt roligt att få inreda och fixa allt själv. Gjorde mig äggröra med bacon till frukost.. lite halvlyxigt sådär en måndagmorgon.

Idag är jag ledig, Lucy's har stängt på måndagar förutom för företag som kan boka. Så idag har jag bokat in annat! Kl 11 ska jag på en mycket efterlängtad sånglektion med min sångpedagog Maria Peterzon, och efter det ska vi iväg och fika en stund. Sen ska jag hem och fortsätta packa upp, har inte alls mycket kvar. Sen montera ihop soffbordet hade jag tänkt som jag fyndade igår på Ikea, visar er sen!

Ska rota fram något vettigt att ha på sig idag, och sen ge mig iväg.



Världens bästa sångpedagog Maria Peterzon!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0