Godmorgon!

Vilket vackert väder det blev idag. Idag är det tisdag, jag jobbar... men vädret är fint och det är tisdagsträff, vilket betyder att vi förhoppningsvis får mycket att göra på jobbet idag! Det är bra.

Vaknade upp, hörde stadsljuden, vinden svepte in lite försiktigt och solen strålar in så perfekt där jag sover. Plus att jag tittade på mina nya gardiner och drog av ett belåtet flin, haha.

Nåväl, jag ska snart hem till föräldrarna och ockupera studion en stund. Jag ska öva inför imorgon nämligen, då är det allsång i Ronneby (Blekinge) för min del. Nanne Grönwall kommer också dit bland annat, men det bästa är att det är premiär. Brunnskvittret kallas det och i år är det nya programledare, nytt band.. allt är nytt. Ska bli riktigt roligt! Vill ni gå in och gilla på det facebook är ni välkomna, bara klicka HÄR!

Sen kom jag även på att.. nästa vecka är ju Landskrona Karnevalen. Ska också sjunga där, men det som slog mig är att karnevalen hålls verkligen preciiiiis utanför min port/mitt fönster. Kommer alltså bli ett himla liv i 3 dagar. Antingen blir det underbart och roligt, eller raka motsatsen, men det hoppas jag ju inte att det blir.

Borsta tänderna, hoppa i lite kläder och sen iväg mot Asmundtorp. Känns lite konstigt det där! ♥


Ska busa med min lilla prins idag! ♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0