Bröllop och Lucy's!

Nu ska jag snart iväg tillsammans med pappa till Flädie vingård för att spela på ett bröllop. Så otroligt synd att vädret inte är med oss, för nu bli bröllopet inne istället för ute.... men, det lär fortfarande bli fantastiskt. Verkar vara så fina människor som gifter sig och låtarna dem valt är väldigt vackra. Sett fram emot detta nu ett tag faktiskt!

Tar med mig kameran och hoppas på att jag kan hinna fotografera lite av bröllopet iallafall, vore kul att ha. Sen direkt efter ska jag hem och byta om, sen iväg till Lucy's där det är Elvis-show ikväll, så slutar inte förrän sent inatt, sen upp alldeles för tidigt imorgon för att börja flytta över mina möbler.

Nu kör vi! :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0