Ängel

Fin dag det har varit.

Jobbet har gått utmärkt. Träffat många olika och fantastiska människor och allting har bara rullat på i en underbar takt.

Imorgon är det dags för mig att uppträda igen. Längtat som tusan! Det är i Ronneby, på allsången som heter Brunnskvittret. Blir uppträde av bland annat Nanne Grönwall också, och dagen avslutas med hotell på Ronneby Brunns Hotell, för att sedan åka hem på torsdag. Ska bli riktigt spännande... men har VÄRLDENS problem just nu.. ja, ni vet, i-lands-typiskt-tjej-problem. Vad ska man ha på sig? Det kommer säkert bli varmt. Jag älskar svart. Jag älskar fejkskinn. Jag vill va tuff med massa coola kläder.. men det kommer bli varmt. Ouh... dilemma. Får rota igenom garderoben nu ikväll och hoppas på en uppenbarelse.

Sen blir det sängen och sova och upp tidigt imorgon. Ha det fantastiskt.

För övrigt saknar jag massa människor just nu. Människor som både är i livet och inte... min nya fina ängel jag köpte i någon fin affär påminner mig jämt och ständigt om de människorna. Visst är den söt? Jag är en riktig sucker för änglar. ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0