Vinter

Jag är så tacksam för att vi har 4 olika årstider. Jag hade aldrig stått ut med bara en året runt, det vore så jobbigt.

Jag om någon älskar vintern. Att se orörd, vacker och glittrande snö på marken är något som kan ge mig ett stort leende, och att vi fick det så tidigt gav mig verkligen julkänslor i Oslo och jag längtade hem. Men nu, nu börjar det bara bli jobbigt. Nu längtar jag verkligen till den där första vårdagen när man känner en lycka inombords man bara gör då. Jag vill ha på mig min fuskskinn-jacka, ett par jeans och snygga stövlar utan att varken behöva frysa ihjäl eller svettas ihjäl.

Nu är det en timme tills jag ska köra mot terminalen och ta bussen till Oslo. Jag hoppas dessa dagarna får fort, för lyckan jag känner när jag precis satt mig på bussen som ska ta mig hem är obeskrivlig!

Godnatt ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0