Vackert


Godmorgon.

Idag steg jag upp tidigt. Gick ut en runda med min lilla vovve. Har bara varit han och jag hemma då familjen fortfarande är i Oslo, men nu i skrivande stund är dem nog på väg hem! Det var en helt fantastisk morgon ute i det iskalla vädret med is precis överallt!

Idag ska jag bara slappa. Ska hämta familjen i Helsingborg senare när dem kommit fram, och efter det ska vi handla hem mat då det inte finns någonting här överhuvudtaget, så det behövs. Fram tills dess ska jag slappa och kolla dålig TV tänkte jag, det var längesen. Kommer nog slumra till också, jag är så trött!

Har ju skaffat mig ett nytt objektiv under mellandagsrean. Canon EF 50/1,8 II heter det. Kostade egentligen 999kr på Media Markt som egentligen är billigt jämfört med 1290kr som det kostar annars. Men de hade även 20% på alla varor, så det blev mitt för 800kr. Det är så galet prisvärt! Det väger ingenting, känns ganska plastigt men det spelar ingen roll, för att objektivet är grymt. Tar fantastiska porträtt med det.

Längst ner ser ni en bild på mig som är tagen med objektivet. Det enda jag gjort på bilden är att jag har justerat lite kontraster. That's it! Dock har jag håret uppsatt så ser lite naket ut kanske, men ändå! :)


Bild tagen imorse under promenad!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0