Solstrålar

Livet är ganska häftigt egentligen när man tänker efter.

Jag har inte sett solljus och blå himmel på väldigt länge. Bara grått och mulet. När jag åkt till Norge har solen kommit fram där hemma och vice versa. Så det var ett tag sen.

Men idag vaknade jag halv tio av ingenting, såg hur solen sipprade in, och unnade mig att bara vila 20 minuter för att sen gå upp. Det känns verkligen toppen!!

Längesen jag vaknade och mådde såhär bra. Det blir en bra dag idag!

Väntar för tillfället på att min vän Niklas ska vakna upp, han jobbar natt nämligen. Vi ska umgås lite idag också. Var så sjukt längesenvi umgicks, och igår hann vi bara ses en liten stund. Många skrattanfall att ta igen kan jag lova, och det lär det bli.. haha.

Har packat väskan också ganska mycket, blir ju kvar i Norge i två veckor nu denna omgången då de lagt in extra shower, så det är bara att bita ihop och köra. Hoppas på succé!

Ni som är lite nyfikna på mitt liv på Wallmans får klicka er in på länken här nedanför och kika på ett litet nummer av hela kvällen som blivit publicerat.

Nu är det dags för tandborstning!

Klicka HÄR för att komma till videon. ♥
2 kommentarer
Postat av: shorty & myzan

hejsan!

Tänkte bara berätta att vi gillade din blogg :) kram!

2011-01-26 @ 11:10:37
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: Shorty&Myzan

Så lite så kram :D

2011-01-26 @ 11:23:03
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0