Snart så!

Äntligen har jag sovit ut. Det var riktigt skönt.

Sov alldeles för länge, men det spelar ingen roll. En del av dagen sket sig lite kanske men hey, jag känner mig mer utvilad än igår iallafall!

Ikväll är det handbolls vm mellan Sverige och Danmark. Det bara MÅSTE ses. Spelar ingen roll vad det är för sport egentligen, när det är Sverige och Danmark så ska det ses, haha. Träffade Niklas en stund idag också, saknat den filuren enormt.

Nu är vi precis hemkomna, har handlat hem lite grejer som måste med till Norge nu när jag är där i två veckor i februari, hinner liksom inte hem. Så ska umgås med de underbara vännerna jag har i tigerstaden. Så mycket dem gjort för mig.. det är ovärderligt. Kommer aldrig kunna beskriva min tacksamhet tillräckligt för dem.

Nu är det mat som är härnäst på listan.. ikväll blir det grillad kyckling. Min favorit. Mmm!

Förresten, börjat läsa på Jenna Jamesons bok. So far, så är det faktiskt en intressant bok. Älskar biografier.



2 kommentarer
Postat av: angelique

längtar tills du kommer hit min vän <3

2011-01-25 @ 23:12:30
URL: http://aangelique.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den har jag läst, och den är jätte bra:) / Rebecca Laakso

2011-01-26 @ 11:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0