Handboll och skrattanfall.

Vilken söndag.

Med tanken på att vara ledig, så vaknade jag upp med ett leende när jag såg att det var klarblå himmel utanför, och dansk fin musik spelades i högtalarna i lägenheten. Saknar verkligen Danmark, får bli en tur dit till våren känner jag.

Handbollsmatcher spelades idag på tv4. Jag och Toy har ingen tv, och min skärm är endast 12" så jag begav mig mer än gärna till min vän Angelique som har både tv och kanaler och kikade på matcherna. Både Sverige och Danmark förlorade. Damn it. Men Danmark spelades så himla bra, det var riktigt spännande även om slutet inte blev som man hoppats på.

Efter det blev det en underbar, och obligatorisk söndags-pizza, och sen har jag och Toy bara segat oss här hemma faktiskt. Vi sitter i skrivande stund och försöker bli trötta.. går sådär. Toy har gett mig x antal skrattanfall idag, inte minst när vi tittade på senaste Hipphipp avsnittet.. det var bara så fruktansvärt bra.

Imorgon är vi också lediga, sen är det jobb på tisdag. Så imorgon under förmiddagen är det inplanerat dammsugning i lägenheten iallafall, mina städnerver börjar rycka, och jo pappa.. after all, they do exist. ;)

Ska nog börja min "försöka-bli-trött"-session här nu med att iallafall borsta tänderna och bädda ner mig.


"det er på tide du blir, du blir glad igen..." ♥
1 kommentarer
Postat av: y

taack aa det vet jag :) fast undrade ifall facebook och allt annat funkade? för jag låst upp min och har tele2 men veet ej om jag kan använda alla funtioner för har ej tankat på, men håller med. Du borde nog, eller en iphone. de är jätte bra! tycker de borde expandera här i sverige

2011-01-31 @ 17:04:15
URL: http://lillshawty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0