5 januari '11 - Mot Oslo

Nu börjar det. Pendlandet.

Jag kommer fram till juni pendla till Oslo för att jobba. Varje onsdagsnatt kommer jag ta bussen upp till Oslo, och varje söndag morgon kommer jag åka hem. Vissa suckar när dem hör det och undrar hur jag orkar. Jo, det gör jag, för Oslo är inte mitt hem. I Oslo finns bara ett jobb jag har fram till juni. Hemma i Skåne finns mitt hem, och det är här jag samlar energi, jobbar med andra projekt och mår riktigt bra. Därför är det verkligen så värt det.

Just nu här hemma har jag nästan packat klart, ska bara inhandla lite mat som bör finnas i skafferiet i Norge. Det är så galet dyrt med mat och allting där uppe så det lönar sig att handla med.

Klippte topparna i håret igår, känns fräsch. Så nu sitter jag med en inpackning som snart ska sköljs ur, hoppas det känns riktigt friskt och härligt. Resten av dagen ska jag nog bara spela Sims 3 och fortsätta planering av några småprojekt tror jag.

Hörs efter denna omgången i Oslo! ♥


Här har vi det bästa med Oslo. Toy & Angelique

1 kommentarer
Postat av: angelique

fantastiska du! tycker om dig massor gumman! vad vore oslo utan dig!? <3

2011-01-05 @ 13:52:34
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0