Tigerstaden

Det är fredag.

Vet ni vad jag hade velat göra idag? Tvinga med lillebror in till stan, hyra film, köpa MASSA godis, åka hem, laga en god middag, börja titta på film, käka godis och bara ha det mysigt. Imorgon hade velat vakna upp vid kl 10, göra mig iordning och åka till ett shoppingcenter och unnat mig lite nya kläder, det behövs faktiskt, speciellt basplaggen.

Istället ska jag nu kl 15.30 vara på jobb. Mår riktigt dåligt dessutom, hade feber igår och min kropp vill verkligen inte med mig idag. Köra en jobbkväll, dessutom stänga ikväll.. ja, det betyder att man är ut sist därifrån förutom chefen. Imorgon ska jag gå upp kl 12, vara på jobb 15 och samma sak igen.

Jag hoppas jag kan få må bättre under dagen eller till imorgon iallafall, för detta står jag faktiskt inte ut med.

En liten rolig nyhet är iallafall att Odiumclothing har redan lagt upp några utav bilderna vi tog, och fler ska det läggas upp tydligen. Gå in och kika HÄR!!

Wish me luck today. ♥


Gäller att hitta styrkan någonstans...
1 kommentarer
Postat av: angelique

du är bäst! you can do it! :) hoppas du orkar med en lunch innan jobb imorgon!! <3

2011-02-25 @ 23:20:08
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0