Måndag

Godmorgon!

Idag är det Löddeköpinge som gäller. Ska fylla i mina första tatueringar, och sen ska Ida min undebaring tatuera sig. Kommer bli så fint! Ska bli väldigt spännande måste jag säga. Jag är väldigt mycket black/grey, Ida är väldigt mycket färg.. kompenserar väl varandra antar jag. Haha! Efter det vill jag shoppa lite, behöver lite nya tröjor osv. Får sticka till Center Syd.

Ska tydligen börja på dans också två ggr i veckan i Malmö har jag fått reda på. Två pass på måndagen, ett på onsdagen. Blir perfekt! Återkommer med info om vart. Vill varmt rekommendera dem redan då jag vet vilken professionell nivå dem håller. Ska bli grymt kul.

Hoppas alla får en fin dag! ♥




Under Diggiloo 2010.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0