Trötta kissar...


Ligger här lite halvdöd i soffan med en lika seg katt bredvid mig.

Är det något jag är glad för att jag gjort, så är det för att jag skaffade mig min lilla Diesel. Hon ger mig så mycket glädje, och det är underbart att längta hem till någon. Hon betyder så otroligt mycket. Underbar liten personlighet det där..

Jobbat idag, och det gick fint. Jobb imorgon, och på lördag.. och sö.. nä, det är Elvis-show på  söndag, men jag ska inte jobba då! Jag kommer nämligen resa till Stockholm på söndag morgon. Stannar tills onsdagmorgon och flyger då hem för att jobba sen på kvällen.

Längtar enormt till Stockholm. Ska bli underbart. Träffa massa folk igen, och.. göra det man älskar.

Dagarna går fort. Men nu ska jag och min Diesel gå och lägga oss, och det har jag sett fram emot hela dagen. Få sova. Natti! ♥

1 kommentarer
Postat av: Elisabeth

Katter har verkligen en tendens att sprida sitt humör.. =)

2011-12-09 @ 02:44:52
URL: http://Lajsa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0