Tisdag.

Godkväll allihopa!

Tisdag idag. Jag har jobbat 10.30 - 17 och han innan dess med ett läkarbesök för mina handleder. Jag är tydligen rät stark om man ser på mina muskler på armarna, men mina handleder är ofantligt kvinnliga och klena.. så jag har börjat få lite problem. Men förhoppningsvis tar de itu med det nu.

Sen tror jag det kan bli en händelserik vecka. Hänga med Amanda imorgon, på torsdag blir det Ystad, fredag blir det antagligen juläventyr med familjen, och på lördag är det ju julafton. Längtar så.

Ska slänga mig i soffan nu och försöka bli av med huvudvärken som börjar krypa fram..

1 kommentarer
Postat av: C

Wow, grymt fin bild du fick till där :)

2011-12-22 @ 00:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0