Tar form.

Hej!

Hur har ni det? Min vecka har bara glidit förbi i ett svep. Har jobbat onsdag till söndag, julshower alla kvällar. Så man känner sig lite sliten. Är ledig nu måndag och tisdag, ska ta tillvara på det. Fick dock ett ryck nu efter jobbet idag och började göra iordning ännu mer här hemma. Satte upp några gardiner och bäddade helt rent. Så otroligt skönt det är att gå och lägga sig i helt nybäddat.. också luktar det så gott.

Idag innan jobbet hann jag och mamma sticka till en loppis i Landskrona också. Fick en liten fin pall, ett stort handvirkat överkast till sängen (HELT perfekt och handgjort), en väggstaty, och två stora prydnadskuddar för 350kr.. tänk er att ett sådant överkast är så värdefullt idag. Är riktigt nöjd.

Imorgon kommer en installatör hit och ska fixa min värmepump. ÄNTLIGEN! Ska bli härligt med normal värme, just nu är det liiiite för kallt för att det ska vara okej, men det funkar tills imorgon iallafall. Sen blir det antagligen att hänga med Miss Stiverius och göra lite middag till henne och mig. Mys!

Så nu ska jag kika på ett avsnitt av "Two and a half men", dricka mjölk och käka lite choklad.

1 kommentarer
Postat av: angelique

jag vill se bilder på nya hemmet!!! :D saknar dig...!!!! <3

2011-12-05 @ 14:21:28
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0