Redan en vecka?

Snart redan en vecka sen jag uppdaterade. Hujedamig!

Tiden går. Jag har varit i Stockholm och härjat, och det gick finfint. Dock så mådde jag lite dåligt där uppe faktiskt. Vet inte riktigt vad som hände, och jag har ju inte blivit sjuk heller (peppar peppar...), men något konstigt var det. Svimfärdig inne i en butik och grejer, nä. Så jag tyckte det var rätt skönt att komma hem faktiskt och repa mig lite. So I did! Mår prima nu.

Jobbade igår, och idag, tro det eller ej, fick jag ledigt. Vi behövde inte va så många på jobbet, och det klaffade rätt bra med ett annat uppdrag jag istället kunde tacka ja till. Ska sjunga inne i Landskrona ikväll under derbymatchen i innebandy mellan Landskrona och Malmö. Det är en allsvenskamatch men samtidigt en välgörenhetsmatch för de som har Parkinson. Ska sjunga nationalsången och en annan låt.. ska bli riktigt trevligt. Piffa till sig, träffa nytt folk, och se innebandy på riktigt. Har jag inte gjort förut live.

Trots att jag mådde lite dåligt i Stockholm så hann jag in på Beyond Retro ( min favoritbutik.. love it!! ), och köpa med mig lite hem, som vanligt. Hittar alltid någonting där inne.

Senaste köpet. Äkta vintage. 249kr. Inga pengar alls. Matchat med ett par utav mina favoritstövlar från Scorett. En söt stil, men blir rejält mycket tuffare tack vare stövlarna. Sorry för facet, blev bara inte som jag tänkt mig. Haha.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0