Gone forever.

Vilken fin dag det blev. Hängde en bra stund inne hos min farmor som just nu inte alls mår bra. Det är otroligt jobbigt, men man försöker att inte visa det när man är där. Målade om hennes naglar i en ny färg som jag köpte till henne idag.. blev fint, hon verkade nöjd.
Har fått så mycket respons för artikeln idag och jag kan bara säga wow, tusen tack allihopa. Så fantastiskt med alla lyckönsningar. Känner mig riktigt taggad inför den 3:e när jag lämnar Skåne och stannar i Stockholm i 6 dagar. Håll tummarna för att man blir vald.
Glöm inte den 4:e januari på TV4. Då gäller det.
Har haft en låt på huvudet hela dagen. "Morphogenesis" med Scar Symmetry. Så sjukt bra. Nu får ni också lyssna. Enjoy!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0