Veckan är över.

Helt galet vad denna veckan har gått fort!

Gårdagens bröllop gick finemang. Fick ett sött mejl av paret där de tackade så mycket och berömde för sången, och det värmer så extemt. Då är man nöjd!

Jobbade idag, och nu ikväll så har jag käkat lite och bara sitter i soffan och tar det lugnt. Imorgon börjar lillebror gymnasiet, bästa väninnan Ida börjar sin hudterapeut-utbildning på 2 år i Landskrona, och jag ska tatuera mig. Haha!

Sen är jag sjukt peppad musikmässigt. Har lite grejer på gång som jag verkligen brinner för, och ni vet... det är så skönt att känna att man har hittat rätt. När det inte längre finns några tvivel på vad det är man vill, utan den riktiga matchen är att ta sig dit man vill.

Nä, nu avslutar jag denna söndag och ler mot den kommande veckan.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0