Ledigt.

Idag är jag ledig!

Började med att ta bussen ut till a-torp till mina föräldrar, där jag och pappsen sen stack till Teckomatorp där det finns ett företag som heter Evas Shabby Chic. Det är där jag köper min shabby chic möbler, blir alltid lika nöjd. Vitrinskåp och skrivbord blev det, precis det jag ville ha. Skrivbordet är i form av en sekretär, hur fin som helst.

Sen åkte jag tillbaka och har gjort lite middag nu, blev tacos. Riktigt mumsigt! Det var ett tag sen. Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt, för jag är så otroligt seg idag. Min förkylning jag fick förra veckan har varit långlivad, men man ska bara ta det lite lugnt och återhämta mig så ska det nog bli bra.

Hoppas ni tycker om Fröken Stiverius konstverk som jag lägger upp här nu på bloggen, finns tio bilder kvar... På söndag är det dags igen! Ska bli riktigt skoj, vi ska göra något helt annat denna gång.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0